Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Iερα Μονη Φανερωμενης Λευκαδας Νο 1

Μετά την επίσκεψη στο Μοναστήρι, η πρώτη εικόνα που βλέπεις μπαίνοντας μέσα
Άραγε τόσο μπέρδεμα γινόταν;;
Αφιερωμένο στο νεοδιορισμένο επίτροπο.

Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

Η μικρη Τερεζα 70 ευρω




Τυχαινει να βρισκομαστε με τον αντρα μου για μινι διακοπες στη Λευκαδα και συγκεκριμενα στον Αγ.Νικητα.Ολα καλα πανεμορφο χωριο, αλλα εχουμε καποιες παρατηρησεις για το θεμα της διαμονης.Μενουμε σε ενα απο αυτα τα διαμερισματα rooms to let και πληρωνουμε 70 ευρω τη βραδια.Λοιπον γιατι αυτο πρεπει να σημαινει οτι πρεπει να ειναι ολα βρωμικα,το δωματιο να ειναι ακαταλληλο για να...
μεινεις απο την κλεισουρα ολου του χειμωνα και την υγρασια.Περιμενουν να δουλεψουν για τρεις μηνες το καλοκαιρικαι δεν κανουν απολυτως καμια συντηρηση ολο το χειμωνα .Οι τοιχοι σταζουν απο την υγρασια και οταν (τι περιεργο!!)βρηκα μια κατσαριδα στο δωματιο να κανει τη βολτα της και φωναξα την ιδιοκτητρια των δωματιων να της το πω γεματη απορια με κοιταει και μου λεει "πωπω και με τρομαξες νομισα οτι κατι σοβαρο εγινε"!!!!Μετα γιατι παραπονιομαστε γιατι δεν ερχονται πλεον τουριστες στη χωρα μας?Οταν ο τουριστας τα δει ολα αυτα το καλυτερο που εχει να κανει ειναι να μην ξαναερθει και στη συνεχεια να μας δυσφημησει.Και τελοσπαντων ολα αυτα τα δωματια δεν περνουν απο καποια επιτροπη υγειας και ελεγχου??Πως εχουν αδεια λειτουργιας υπο αυτες τις συνθηκες?"

Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Της Αγιας Ναπας το καγκελο



Οι φωτογραφίες που λήφθηκαν σε νυκτερινή κρουαζιέρα που διενεργείται από πλοιάριο στη θαλάσσια περιοχή της Αγίας Νάπας, παρουσιάζουν όργια με δεκάδες νεαρούς και νεαρές. Οι διοργανωτές των «αχαλίνωτων parties» με 50 ευρώ δίνουν την «ευκαιρία» σε νεαρούς τουρίστες, κυρίως Βρετανούς και Σκανδιναβούς, να ζήσουν μιαν «ανεπανάληπτη εμπειρία» με πολύ αλκοόλ και σεξ. Τα πλοιάρια ξεκινάνε κάθε βράδυ από την Αγία Νάπα γεμάτα με τουρίστες και μετατρέπονται σε πλωτή disco. Μετά το χορό, και αφού έχει καταναλωθεί μεγάλη ποσότητα αμφιβόλου ποιότητας αλκοολούχων ποτών, το πρόγραμμα περιλαμβάνει αντρικό στριπτίζ από γυμνασμένους νεαρούς, διαγωνισμούς στοματικού σεξ από δεσποινίδες και κυρίους (εναλλάξ), ομαδικό σεξ και διάφορα άλλα.

Σιγά την ανακάλυψη θα μου πείτε. Από τα Μάλλια μέχρι την Κέρκυρα τα ίδια γίνονται κάθε χρόνο αλλά κανείς δεν επεμβαίνει, επειδή κανείς δεν θέλει να πλήξει την τουριστική κίνηση.

Και βέβαια αν δεν τους ποτίζουν ναρκωτικά, ή «μπόμπες», ο καθένας δικαιούται να κάνει ό, τι θέλει.

Εμείς πάντως διαμαρτυρόμεθα που από τα parties αυτά αποκλείονται Ελλαδίτες και Κύπριοι δια ροπάλου. Τι απαράδεκτες διακρίσεις είναι αυτές;

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Νομαρχια Λευκαδας vs Μπομπολισταν στου κουφου τη πορτα




Τοποθεσία: Μαγεμένου Νικιανα Λευκάδα
Μετά από αρκετά χρόνια απραξίας η Νομαρχία αποφάσισε να καθαρίσει τα μπάζα και να ξεμπαζωση το ρέμα της Κακιάς Λαγκάδας,που οι μικροί Μπόμπολες με την ανοχή τους...... Το είχαν κάνει νταμάρι.
Έτσι λοιπόν έγινε κάποια δημοπρασία και το πήρε κάποιος άλλος μικρός Μπόμπολας Τα μπάζα μεταφέρθηκαν λίγα μέτρα και ξαναμπαζωσανε το χείμαρρο
Αλλά ελα που το ρημάδι το νερό συνηθίζει να πηγαίνει το κατήφορο. Έτσι αποφάσισε να φτιάξει και το γεφύρι, το παλιό γεφύρι ήταν 4 μέτρα μήκος επί 3 ύψος. Αλλά αυτοί που το έφτιαξαν ήταν σπάταλοι,ήρθε λοιπόν ο Μπομπολακος και έβαλε μια σωλήνα ένα και είκοσι φώτο 2 για τα μάτια του κόσμου.Και για να παρουσιάσει έργο,άσχετα αν είναι τυφλό φώτο 3.
Μετά από άκαρπες προσπάθειες να βρω τον υπεύθυνο τεχνικών έργων της Νομαρχίας κ.Μοσχονα,βλέπεις το σύστημα με τα τηλέφωνα της Νομαρχίας ούτε αυτό δουλεύει... Αποφάσισα να το κάνω ανάρτηση.Γιατι;
Με τη πρώτη βροχή ο κεντρικός άξονας του νησιού κόβεται στα δυο η έκταση απορροής είναι τεράστια φωτο 1 και το γεφύρι του Μπόμπολα βουλωμένο
Αλλά παίζει και δημοπρασία μετά σε άλλο Μπόμπολα για να συνεχίσει το έργο......
Κ. Μοσχονα φτιάξε τα τηλέφωνα πρώτα, και μετά τα γεφύρια γιατί εδώ έχουμε το ρέμα της Κακιάς Λαγκάδας,το λέει και το όνομα στη κουφή Νομαρχία μας.

Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Σκουπιδια και σκουπιδια......







Το ότι το νησί δεν είναι και το πρότυπο της καθαριότητας μπορούμε να το δούμε καθημερινά γύρω μας. Το ότι άνθρωποι που ζουν εδώ προτιμούν να πετάνε τα σκουπίδια τους στην αυλή του γείτονα δείχνει το επίπεδο τους,η πλειοψηφία δυστυχώς είναι αυτοί.Εχω απευθυνθεί ουκ ολίγοις στον αντιδήμαρχο κ. Καρύδη,άνθρωπο ντόμπρο που προσπαθεί, για μεταφορά σκουπιδιών και ήταν πάντα εκεί άνθρωποι του Δήμου να τα πάρουν,και όχι μόνο αλλά και για τον φωτισμό που είναι υπεύθυνος ήταν πάντα συνεπεις.Τη τελευταία φορά από λάθος δικό μου διότι περίμενα τηλέφωνο από τα παιδιά του Δήμου και εγώ το είχα ξεχάσει κλειστό,πέρασα και άφησα το χαρτί στη πόρτα του Αντιδήμαρχου γιατί πίστευα ότι με ξέχασε
Λάθος μου όμως γιατί τα σκουπίδια του γείτονα τα είχε πάρει το φορτηγάκι του Δήμου.
Καινα τώρα που εκεί που βρήκαμε έναν άνθρωπο να κάνει καλά τη δουλεία του,κάποιοι http://www.lefkadapress.gr/latest259.html ανόητοι??
Το κάθε άλλο.......
Με βγάζουν και αγανακτισμένο πολιτη..........

Όχι φίλε ,η μου δεν είμαι αγανακτισμένος με κάποιον που κάνει καλά τη δουλεία του πράγμα σπάνιο,είμαι αγανακτισμένος με την ηλιθιότητα του κάθε ψευτοδημοσιοκαφρου,που κάνει τη τρίχα τριχιά για ευτελείς προσωπικούς του λόγους

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Ταβερνα στη Λευκαδα;; Στο Σπυρο του Μηνα._











Για τους ταξιδιώτες του νετ και όχι μόνο,που θέλουν να φάνε καλά,και το φρέσκο ψάρι να είναι φρέσκο και όχι ορφανοτροφείου με ονοματεπώνυμο. Απο κρέατα της ώρας μαζί με ένα μπιφτέκι όνειρο,μια είναι η ταβέρνα
Για τους τουρίστες το νησί είναι γεμάτο με παραδοσιακές τρύπες και όχι μόνο με προτηγανισμενη πατάτα,Mc Cain,και παραδοσιακά φαγητά, παράδοση άνευ όρων δηλαδή......
Για τα φιλαράκια που με ρωτάνε που να φάμε;;
Η ανάρτηση αυτή τα λέει όλα.





Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Λιανα εισαι σπιτι;;;


Σε μια χώρα που οι εφημερίδες τυπώνουν φανταστικά νέα βλέπε Βήμα,και μετά από εξυπηρετήσεις κλείνουν το μαγαζί βλέπε ΕΤ.
Χωρίς να σκεφτούν ότι κάποιοι συνάνθρωποι μας βγάζουν το ψωμί τους.
Δελεάζονταν τον αγοραστή με dvd και καλτσοσωβρακα,υπάρχουν ακόμη άτομα που αγοράζουν τις φυλλάδες.
Είναι τρελοί αυτοί οι γραικοί......

Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Ειμαστε ολοι μεταναστες



Δύο νεαροί αγρότες χτύπησαν, έδεσαν και έσυραν με το μηχανάκι τους μετανάστες, ισχυριζόμενοι ότι προσπάθησαν να τους κλέψουν τρία αρνιά από τη στάνη τους.
Όπως αποκάλυψε η εφημερίδα «Πατρίς» του Πύργου, «οι αγρότες της περιοχής πήραν τον νόμο στα χέρια τους και αποφάσισαν να τιμωρήσουν με τον δικό τους, απάνθρωπο τρόπο, οικονομικούς μετανάστες που ζουν και εργάζονται στην περιοχή. Τους γρονθοκόπησαν, στη συνέχεια τους έδεσαν στο δίκυκλο και τους έσυραν σαν ζώα στο κέντρο του χωριού για παραδειγματισμό, επειδή το τελευταίο δεκαήμερο φέρεται να είχαν αφαιρέσει αιγοπρόβατα από το αγρόκτημά τους. Οι κλοπές ωστόσο ουδέποτε είχαν δηλωθεί στις αστυνομικές αρχές».
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1025389&lngDtrID=244
Είναι προφανές ότι οι δυο που πήραν το νόμο στα χέρια τους δεν εκφράζουν τα αισθήματα του φιλόξενου ελληνικού λαού. Πρέπει λοιπόν να τιμωρηθούν με την βαρύτερη των ποινών και για τον επιπλέον λόγο ότι η αποτρόπαιη πράξη τους λειτουργεί προβοκατόρικα σε μια ευαίσθητη περίοδο κοινωνικών αναταραχών εξαιτίας του τεράστιου προβλήματος της λαθρομετανάστευσης.

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

OTE





1. απολύτως δωρεάν

2. Χωρίς εγκατάσταση λογισμικού.

Πηγαίνετε μόνο στην διεύθυνση http://evaphone.com/
Μοναδικοί περιορισμοί

α) 2κλήσεις /ημέρα

β) 27 sec/κλήση , (ο μέγιστος χρόνος κλήσης)

Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Φαγητό στη πόλη της Λευκάδας PIZZA OASI Lefkada μακαρονάδες και η πανακότα




Δεν χρειάζεται να είσαι Βεδουίνος,για να πας στην όαση απλά θελει τύχη.
Σε ενα καταπληκτικό κήπο που σε πηγαίνει στη παλιά αυλή από ταινία του 1960 στο κέντρο της πόλης της Λευκάδας δίπλα στο γήπεδο εκεί θα βρεις αυτό που έχει προσπεράσει η βιασύνη της καθημερινότητας μας.


Απο πίτσες μακαρονάδες φούρνου κρέατα της ώρας σε τιμές ξεχασμένες,και μερίδες της μάνας μας .Για ταξιδιώτες που ψάχνουν στης διακοπές τους,φυσικά οι ντόπιοι μετά από 25 χρόνια το ξέρουν και το τιμούν.
Γιατί ξέρουν τα πρώτα υλικά είναι από τους ίδιους τους παραγωγούς,οι πατάτες δεν έχουν διαβατήριο άπλα είναι από το χωράφι του γείτονα τους.
Προβολή oasi pizza τηλ.2645022856 σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η 3Η ΠΙΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2009...




Τα πολιτικά κόμματα και η δημόσια διοίκηση εξακολουθούν να θεωρούνται παγκοσμίως οιι περισσότερο διεφθαρμένοι τομείς, σύμφωνα με το «Βαρόμετρο της Διαφθοράς του 2009», μια έρευνα που διενεργήθηκε από τη Gallup και άλλους οργανισμούς δημοσκοπήσεων για την παγκόσμια οργάνωση «Διεθνής Διαφάνεια» και πραγματοποιήθηκε σε 69 χώρες, με 73.132 συμμετέχοντες πολίτες.Τα πολιτικά κόμματα αναδεικνύονται, με βαθμολογία 3.9 (στην κλίμακα 1 έως 5, όπου 5 σημαίνει «εξαιρετικά διεφθαρμένος»), ως ο περισσότερο διεφθαρμένος τομέας της κοινωνίας, ακολουθούμενος από τη δημόσια διοίκηση.Ωστόσο, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν σημαντικές διαφοροποιήσεις από χώρα σε χώρα, καθώς σε 13 χώρες (στην πλειοψηφία τους χώρες της Ε.Ε.) το πλέον διαφθαρμένο πεδίο θεωρείται ο ιδιωτικός τομέας και σε άλλες 11 (κυρίως στην Ασία και στην Αφρική), η δικαστική εξουσία.Εν τω μεταξύ, περισσότεροι από τους μισούς που ερωτήθηκαν αντιλαμβάνονται ότι ο ιδιωτικός τομέας της οικονομίας έχει πρόβλημα διαφθοράς, ενώ παρατηρήθηκε μια αύξηση της τάξης του 8% σε σχέση με το αντίστοιχο βαρόμετρο πριν από 5 χρόνια. Οι πολίτες (σε ποσοστό 50%) θεωρούν ότι οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τη δωροδοκία ως μέσο διαμόρφωσης των πολιτικών και των κανονισμών προς όφελός τους.Οι περισσότεροι ερωτηθέντες έχουν πολύ κακή άποψη για τις προσπάθειες που καταβάλλουν οι κυβερνήσεις τους στον αγώνα κατά της διαφθοράς και μόνο το 31% των πολιτών θεωρεί την προσπάθεια της κυβέρνησής τους «αποτελεσματική».Σύμφωνα με το Βαρόμετρο, έχουμε αύξηση της μικρο-διαφθοράς σε αρκετά μέρη του κόσμου, αλλά η γενική εικόνα δεν είναι διαφορετική από εκείνη που είχαμε το 2005.Η κατάσταση στη χώρα μας δεν είναι πολύ διαφορετική. Για τρίτη χρονιά τα πολιτικά κόμματα αναδεικνύονται στον περισσότερο διεφθαρμένο τομέα. Με βαθμολογία 4.4 τα πολιτικά κόμματα βρίσκονται στην κορυφή, ενώ ακολουθούν τα ΜΜΕ (3.8).Ο σχετικός πίνακας έχει ως εξής (μέσα στην παρένθεση η μέση ευρωπαϊκή επίδοση):Πολιτικά κόμματα 4.4 (3.7)ΜΜΕ 3.8 (3.3)Δημόσια Διοίκηση 3.7 (3.4)Κοινοβούλιο 3.7 (3.4)Δικαιοσύνη 3.4 (3.1)Ιδιωτικός τομέας 3.4 (3.4)

Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Κύριε Ανδρουλάκη, μηπως ειστε λακαμας;;;;;

Το να συλλαμβάνει η αστυνομία κάποιους πορτιέρηδες νυχτερινού κέντρου δεν αποτελεί είδηση. Όλο και περισσότεροι πολίτες δείχνουν να μη φοβόνται πλέον τους “τρομερούς” μπράβους της νύχτας και να καταγγέλουν τις ύβρεις και βιαιοπραγίες που υφίστανται από τον περιφερειακό νταβατζή που η προσωπική του αξία σταματά στην εξουσία της “πόρτας” και τις ψευτομαγκιάς με τις πλάτες φυλακόβιων.
Ούτε είναι πρωτόγνωρο γιος πολιτικού να συλλαμβάνεται για άνομες πράξεις, άλλωστε και οι ίδιοι οι πολιτικοί δεν είναι υπόδειγμα νομιμοφροσύνης, πολλώ δε και ηθικής. Ιδιαίτερα αυτοί που καπηλεύονται ή φορούν έναν αριστερό μανδύα και ξερνούν κατηγορίες κουνώντας τα χεράκια τους στα τηλεπαράθυρα είναι οι πρώτοι με σκουπίδια κάτω από το ιδεολογικό “χαλί”.
Ο Γιός του Μίμη Ανδρουλάκη λοιπόν συνελήφθηκε μαζί με τους υπόλοιπους πορτιέρηδες του island για εξύβριση και απαγόρευση εισόδου. Ο Γόνος του αυτοπροσδιοριζόμενου ως “αριστερού” πολιτικού, απαγόρευσε την είσοδο με αήθη και προσβλητική συμπεριφορά σε παρέα που δεν πληρούσε τα κριτήρια του μαγαζιού. Δεν ήταν δηλαδή “επώνυμοι”, “σκαφάτοι”, “ρολεξάκηδες”, “καγιενάκηδες” κλπ κλπ. Δεν πληρούσαν δηλαδή τα νέα ήθη που με κόπο έστησαν Κωστόπουλοι, Σημίτηδες, Ανδρουλάκηδες ως κριτήρια κοινωνικής αναγνώρισης. Τα έχουμε στηλιτεύσει στο παρελθόν και πάλι δεν μας προξενούν εντύπωση.
Το να βγαίνει όμως ο Μίμης Ανδρουλάκης και να προσπαθεί να περάσει την εργασιακή απασχόληση του γιού του ως προλεταριακή στάση ζωής, είναι εξοργιστικό. Δείγμα του πόσο ηλίθιους μας θεωρούν οι κουτοπόνηροι Ανδρουλάκηδες. Σοβαρά κύριε Ανδρουλάκη; Ο γιός σας πήρε αυτή τη θέση για λόγους ταξικής συνείδησης; Η θέση του πορτιέρη στο island είναι επιλογή ανάγκης; Για να σας θυμίσουμε πονηρέ κύριε Ανδρουλάκη κάποια αστέρια που υπηρέτησαν σε αυτή την προλεταριακή θέση (και στο χειμερινό αντίστοιχο Αμέρικα – Αμέρικα):
Οι Μακαρίτες Θέμης Μάλλης και το πρωτοπαλίκαρο του μακαρίτη Καλαποθαράκου ο Λεωνίδας. Σας λένε κάτι αυτά τα ονόματα κύριε Ανδρουλάκη; Είναι τιμή σου Ανδρουλάκη λοιπόν που ο γιός σου δουλεύει πορτιέρης; Για να μην πούμε για τα υπόλοιπα φυντάνια, εμείς βλέπεις δεν είμαστε “φτωχοί βουλευτές” με ασυλία για να κατηγορούμε Χριστούς, Παναγίες και συνανθρώπους.
Λες στη δήλωση σου ότι δεν φταίει ο Γιός σου, αλλά το μαγαζί που του έδωσε τη λίστα με το ποιοί πρέπει να μπουν μέσα. Μας δουλεύεις νεόπλουτε εκσυγχρονιστή; Πρώτη φορά έγινε δηλαδή αυτό; Δεν γνωρίζεις ότι είναι παράνομο να απαγορεύεις την είσοδο στον οποιονδήποτε με τις πλάτες των μπρατσάδων – φυλακόβιων – ψευτόμαγκων;
Για πες μας λοιπόν κύριε Ανδρουλάκη, είναι επιλογή ανάγκης η θέση του πορτιέρη; Γιατί τότε η θέση των Αφρικανών στην κουζίνα τί είναι; Η θέση της μολδαβής καθαρίστριας στις τουαλέτες; Των υπαμοιβόμενων σερβιτόρων και βοηθών; Για τόσο ηλίθιους μας περνάς; Που συνωστίζονται εγκληματίες, καθάρματα, γόνοι πολιτικών και λοιποί βισματούχοι για να πάρουν την πολυπόθητη θέση ελέγχου και κίβδηλης νυχτερινής εξουσίας;
Και ποιά τα καθήκοντα της θέσης; Σφουγγοκωλάριοι και οσφυοκάμπτες των σκαφάτων και των επωνύμων που εξαντλούν τη μαγκιά τους στον εργαζόμενο, τον μη προνομιούχο που πέφτει στην παγίδα να θέλει να συγχνωτιστεί με τους άρχοντες του καπιταλιστικού εκσυγχρονισμού. Η ηδονή της εξουσίας του “όχι εσύ δε μπαίνεις”. Δεν μπαίνεις ρε φτωχομπινέ, καραγκιόζη, υπάλληλε ή εργάτη.
Δε μπαίνεις ρε στο παλάτι των ολίγων που το φυλάει ο γιός του Εθνοπατέρα. Ψήφιζε όμως ΒΛΑΚΑ τον έξυπνο εκσυγχρονιστή, τον εργατοπατέρα, τον τηλεμαϊντανό και πλήρωνε τον εσύ και τα παιδιά σου μέχρι να πεθάνεις. Στην υγειά του χαμένου αυτοσεβασμού ενός λαού που συνωστίζεται σαν το πρόβατο έξω από club, σκυλάδικα, κάλπες και κομματικά γραφεία.
Όντως Ανδρουλάκη, ΔΕΝ φταίει ο γιός σου.

Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Ρατσιστικο ανεκδοτο ;;;



«Η Ουκρανία δεν είναι οίκος ανοχής» διαμαρτύρονται φεμινίστριες στο Κίεβο.

Ναι, αφού τις έστειλαν όλες εδώ, εκεί το παίζουν τώρα Όσιες Μαρίες