Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Δεν μας χέζεις ρε νταλάρα

Ο ά-φωνος Νταλάρας ίσως ο αθλιότερος τραγουδιστής που υφάρπαξε τα λεφτά των Ελλήνων με κομπίνες και επανεκτελέσεις εγγυημένων κομματιών κ διασκευών.
Η έλλειψη σταθερού ρεπερτορίου αποδυκνύει ότι τις αρπακτικές διαθέσεις του αλλά και ότι είναι βασικός υπεύθυνος για την καταστροφή του λαϊκού τραγουδιού της παρέας και συνειδητός υπερασπιστής της καταστροφικής επέλασης της ατομικότητας που εξέφρασε ο αχταρμάς των ξενόφερτων γκλαμουράτων κομματιών.
Αυτός για τον οποίο ο μακαρίτης Άκης Πάνου έλεγε πως ξεκίνησε ξυπόλητος, και κατάληξε να έχει «χρυσές μπαταρίες» στις βρύσες του σπιτιού του, τραγουδώντας μια για τους Σαντινίστας, και μια για τους αγώνες αυτών που δένουν το ατσάλι…
Ο παραπάνω είναι η πιο χαρακτηριστική πραγμάτωση του «αριστεροδεξιού» μορφώματος που κυριαρχεί την τελευταία τριακονταετία στην Ελλάδα. Η χαρά και το ίνδαλμα, τόσο της κάθε κυρά Κατίνας, όσο και του κάθε νταλικέρη. Αυτό θα πει ολοκλήρωση για έναν καλλιτέχνη.
Που δεν συνέβη τίποτα στον κόσμο, για το οποίο να μην διοργανώσει συναυλία.
Τελευταία όμως μαλάκωσε. Κοτζάμ αντιμνημονιακός αγώνας, τόσες και τόσες χιλιάδες αγανακτισμένοι, και ούτε μια συναυλία;
Τι έγινε ρε παιδιά;
Μήπως τελικά πάγωσε για τα καλά η τσιμινιέρα;
Μήπως στόμωσε το σφυροδρέπανο;
Ή μήπως απλά δεν θέλει να ακούει συζυγικές μουρμούρες;



Αυτά τα προώθησε ιδιαιτέρως αποτελεσματικά το αφεντικό του ο εβραιο-Μίνος Μάτσας & Υιός με αποτέλεσμα να στραφεί η προτίμιση του κόσμου από το γνήσιο λαϊκό τραγούδι σε ρυθμούς και μελωδίες αλλότριες (βλέπε λάτιν, ροκ κτλ).
Πλέον ήταν μοδάτο ο Έλληνας ν' αναζητά νέα τραγούδια για την εποχή, τελείως διαφορετικά απ'όσα άκουγαν οι πατέρες κ παπούδες του και φυσικά να εκπαιδεύεται ως αχόρταγος ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ.
Και αυτό φυσικά ο Νταλάρας το εκμεταλλέυτηκε βγάζοντας τον ένα δίσκο μετά τον άλλο με έντονη συχνότητα και ανεξήγητα τεράστια μουσική απόκλιση.Ένας αχταρμάς μουσικών ειδών που ο Έλληνας καταναλωτής δεν προλάβαινε να αφομοιώσει αναζητώντας να δοκιμάσει όλο και κάτι καινούριο,προβάλλοντας ως ύψιστη αξία την ατομικότητά του και ξεχνώντας τα λαϊκά αστικά και δημοτικά τραγούδια υπεύθυνα σε μεγάλο βαθμό για τη διατήρηση της ελληνικής κοινωνικής συνοχής.
Νταλάρας = αποδομητής της ελληνικής μουσικής σκηνής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: