Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Ταξί Λευκάδας Ιστορίες καθημερινής τρέλας






Και ήρθε η ώρα της επιστροφής.
Παίρνω τηλ.ενα γνωστό ταξιτζή αν υπάρχει ταξί απο Λευκάδα στην Αθηνα.
Μετα απο κάποια ώρα με παίρνει τηλ. υπάρχει ο κ. Κρητικός πόσα? Tοσα ,εντάξει δίνω ονοματεπώνυμο αρ. τηλεφώνου και αρ. πτήσης, και το κλείνω κλείνω το τηλεφ. και κάνω επιβίβαση .
Μετά από ένα ταξίδι 4 ωρών με αλλαγές στις πτήσεις λόγω απεργιών στο Ελλαντα.
Φτάνω Ελ. Βενιζέλος 00.30 τα μεσάνυχτα.
Βγαίνω για ταξί τίποτα, έχω καταλάβει οτι με άφησε, αλλά και παλι μεσα μου αισθάνομαι άδικα να τον κατηγορήσω βιαστικά.
Το ξεχνάω και περνάει μια εβδομάδα, βλέπω στο δρόμο ενα γνωστό που εχω μήνες να δω, η πρώτη κουβέντα του,ήσουν έξω, ναι, που το ξέρεις?
Μέ πήρε τηλ.ο ταξιτζής ο κΚρητικός μιά νύχτα καί ρωτούσε γιά εσένα ,εγώ είχα μήνες να σέ δω καί δέν ήξερα ότι είσαι ταξίδι ,μου λέει.
Κόκαλο εγώ ξαναθυμήθηκα τό στήσιμο στο αεροδρόμιο.
Βρίσκω το ίδιον,στο γιατί δεν ήρθε ?
Είχε άλλους πελάτες και δεν κολλούσε η ώρα άλλα με πήρε τηλ.στο κλειστό κινητό μου.
Δεν με νοιάζει αυτό.
Στο γιατί ρωτούσε το κόσμο για έμενα,παρόλο, που είχε όλα τα στοιχεία μου,και κράτηση έγινε δια μέσο συνάδελφου του.
Ούτε αυτό με νοιάζει.
Το συγνώμη έγινε λάθος, δεν υπήρχε σε καμία γωνιά του μυαλού του.
Δεχομαι το οτιδήποτε άνθρωποι είμαστε, και ειδικά αυτή η δουλειά στη καθημερινή καρμανιόλα των Ελληνικών δρόμων.
Με νοιάζει το ειρωνικό ύφος του,και τι έγινε δέν ήρθες από Αθήνα??
Και το ΑΝΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕ από εδώ .
Μαζί με το ανάλογο ύφος τής κίτρινης φυλής των Αθηνών ,πού μας έχουν ληστέψει,άλλους λίγο άλλους πολύ.
Και η μεταλαμπάδευση στο νησί μου.
Βρήκα το πρόεδρο τού σωματίου το κ.Χαλκια και του τα είπα.
Ευγενικότατος μου είπε ότι δέν μπορεί να κάνει τίποτα , τά ίδια θα ακούσει και αυτός , και μου έδειξε τη διαδικασία των δικαιωμάτων που έχω από το νόμο.
Όσο για το παραπάνω < επαγγελματια> του εύχομαι τα δύο ταξί που έχει να τα κάνει οκτώ, μόνο έτσι στη πρώτη γραμμή του τουρισμού πού είναι,και πού όλοι ζούμε από αυτόν.
Ετσι μόνο θα <εξυπηρετεί> τούς χιλιάδες ασπρουλιάρηδες, που θά έρθουν το καλοκαίρι και δέν έχουν????

Δεν υπάρχουν σχόλια: