Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Aνατροπή


Στην αρχή ήρθαν να φανε ψωμι .
Δεν ήμουν μονοφαγας και δεν φώναξα.

Μετά ήρθαν να πάρουν τις επιδοτησεις μου .
Δεν τις πληρωνα εγω και δεν μ ενιαζε .

Μετα βαζαν τους μισους φορους μου στην τσεπη τους
Αλλα επειδη μεναν οι αλλοι μισοι στην δικη μου δεν μιλησα .

Μετα ζητουσαν φακελακι για να με σωσουν απ την αρρωστια μου
Αλλα επειδη ηθελα να ζησω το βουλωσα .

Μετα μου πηραν τα δαση μου ,
Δεν ήμουν δασονόμος και δεν φώναξα .

Μετα "σκοτωσαν" τους δασκαλους μου
Δεν ημουν μαθητης και δεν μ ενδιέφερε .

Μετα μου βιασαν τα βουνα μου ,τις παραλιες μου ,την ομορφια μου
Αλλα ημουν ηδη ασχημη και δεν αντισταθηκα

Μετα μου στερησαν καθε ευκαιρια
αλλα μου ειπαν πως ημουν ατυχος και δεν τις διεκδίκησα .

Μετα άλωσαν τα δικαιωματα μου .
Αλλα πλεον ειχα γινει υπανθρωπος και δεν μίλησα

Τωρα με κατηγορουν για κανιβαλισμό οι κανίβαλοι
Αλλα πλεον ειμαι απανθρωπος και δεν με νοιαζει .

Δεν υπάρχουν σχόλια: