Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2008

ΟΗΕ



Αυτό ήταν το ποίημα που προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο του 2006.
Για τους περισσότερους Άγνωστο.

Όμως η διαχρονική του αξία ενάντια στο ρατσισμό τεράστια!
Γραμμένο από ένα παιδί από την Αφρική.

Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος

Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος

Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος

Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος

Όταν αρρωσταίνω, είμαι μαύρος

Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος


Κι εσύ λευκέ άνθρωπε...


Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ

Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός

Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος

Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε

Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος

Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος

Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρι


και λες εμένα εγχρωμο;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου φίλε ξενιτεμένε,

έπεσα τυχαία στο blog σου από το "περιβάλλον" που έχεις στα ενδιαφέροντα και παραξενεύτικα που ο τόπος διαμονής σου είναι η Νορβηγία, δεν μένουν και πολλοί Έλληνες εκεί νομίζω.

Όσο για το περιβάλλον, θα ξέρεις πολύ καλά ότι οι Έλληνες το έχουν πολύ χαμηλά στις προτεραίτητες τους,
σκέψου ότι ο ίδιος ο Υπουργός Χωροταξίας και Περιβάλλοντος έχει αυθαίρετο το οποίο προσπαθεί εδώ και καιρό να διακαιολογήσει και νομιμοποιήσει βέβαια....

g vrettos είπε...

Γεια σου Αλεξια ειμαστε καμποσοι αλλα ειμαστε σκορπιοι.
Και μετα μην ξεχνας ενας Ελληνας παρεα δυο Ελληνες γκρινια και κουτσομπολιο.
Ειναι κριμα ρε γ...το γιατι εχουμε ενα ομορφο μερος και ειμαστε αλλου και δεν το προσεχουμε ,οσο για το Σαρακατσανο ετσι ξερει ετσι κανει,αυτοι που τον εκαναν υπουργο ας προσεχαν.......