Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

Ψυχραιμιααααααααααα



Μετά από δέκα ημέρες ανατροπών,και επανεκτιμήσεως πάλι εδώ.

Όλα ξεκίνησαν ένα ηλιόλουστο πρωινό χάνοντας το κινητό μου στη τουαλέτα,μετά από απανωτά γκελ κατέληξε στη τρύπα με τα ζουμιά το απόλυτο της σιχαμάρας, αν και πιστεύω στην ανακύκλωση από τα νεύρα μου πάτησα απανωτά το καζανάκι.

Ηθικό δίδαγμα το κινητό δεν είναι αμφίβιο απλά πέθανε

Την άλλη ήμερα ο πατέρας άρχισε να συμπεριφέρεται περίεργα,δεν μας αναγνώριζε και δεν ήξερε το σπίτι,μετά από μια επίσκεψη στο γιατρό με ένα αξονικό εγκεφαλογράφημα αποδείχθηκε ότι είχε πάθει εγκεφαλικό με αποτέλεσμα να του διαγράψει όλα τα αρχεία.

Ξανά βρέθηκε στη παιδική του ηλικία όχι ότι καλύτερο για εμένα που τον είχα συνηθίσει αλλιώς, αυτός τουλάχιστον είναι ευτυχισμένος στο κόσμο του το μόνο που δεν καταλαβαίνει πως γίνεται και πέθαναν οι περισσότεροι κολλητοί του...

Ηθικό δίδαγμα κακό πράγμα η συνήθεια, το ξαφνικό είναι εκεί έξω.

Δευτέρα του Πάσχα κάποιοι αλήτες ξανά έριξαν φολες, δυστυχώς η Ελπίδα μου δεν ήταν τόσο τυχερή ο γιατρός είπε ότι είναι ισχυρό ζιζανιοκτόνο δεν έχει επιστροφή θα έμενε παράλυτη η μόνη λύση ευθανασία

Ηθικό δίδαγμα, είναι από της στιγμές που δεν μπορώ να ξεφορτώσω είναι από το παγερό ξεροκαιρι του θανάτου, θέλω δουλειά επάνω σε αυτό.

Και το τελευταίο για αυτή την εποχή κάηκε το τροφοδοτικά από το κομπιούτερ κόστος 30 γιούρια και δέκα ήμερες εκτός

Ηθικό διδαγμα, θηλυκά και μηχανές στενοχώριες και χαρές

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ψυχραιμία! Κατ' αρχάς εύχομαι περαστικά στον πατέρα σου και να το ξεπεράσει γρήγορα. Και κουράγιο σε σένα, μιας και έχω προσωπικά ζήσει ανάλογες καταστάσεις. Λυπάμαι πράγματι για την Ελπίδα, τι να πω! Φόλα στα κάθε λογής ανθρωποειδή υποκείμενα που προσπαθούν έτσι, αν μη τι άλλο, να βγάλουν τα απωθημένα τους. Όλα τα άλλα διορθώνονται όπως είδες με το ανάλογο υλικό κόστος. Τι γίνεται όμως με το ηθικό κόστος;

Laplace είπε...

perastika file kai kalh dynamh se sena..kouragio,den exw kati allo na pw..

tzonakos είπε...

Σε πάει η τύχη όμως άνθρωπέ μου...
Κι όλα αυτά μαζεμένα !
Πώς την παλεύεις δεν ξέρω.
Φορμάτ απο εγκεφαλικό έχει πάθει ο πατέρας μου εδω και 12 χρόνια.
Το PC μου τα παιξε και μένα, το φτιαξα, 50 γιούργια.
Κατα τα άλλα, καλά.

Χαίρομαι για την γνωριμία.