Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Σκουπιδια και σκουπιδια......







Το ότι το νησί δεν είναι και το πρότυπο της καθαριότητας μπορούμε να το δούμε καθημερινά γύρω μας. Το ότι άνθρωποι που ζουν εδώ προτιμούν να πετάνε τα σκουπίδια τους στην αυλή του γείτονα δείχνει το επίπεδο τους,η πλειοψηφία δυστυχώς είναι αυτοί.Εχω απευθυνθεί ουκ ολίγοις στον αντιδήμαρχο κ. Καρύδη,άνθρωπο ντόμπρο που προσπαθεί, για μεταφορά σκουπιδιών και ήταν πάντα εκεί άνθρωποι του Δήμου να τα πάρουν,και όχι μόνο αλλά και για τον φωτισμό που είναι υπεύθυνος ήταν πάντα συνεπεις.Τη τελευταία φορά από λάθος δικό μου διότι περίμενα τηλέφωνο από τα παιδιά του Δήμου και εγώ το είχα ξεχάσει κλειστό,πέρασα και άφησα το χαρτί στη πόρτα του Αντιδήμαρχου γιατί πίστευα ότι με ξέχασε
Λάθος μου όμως γιατί τα σκουπίδια του γείτονα τα είχε πάρει το φορτηγάκι του Δήμου.
Καινα τώρα που εκεί που βρήκαμε έναν άνθρωπο να κάνει καλά τη δουλεία του,κάποιοι http://www.lefkadapress.gr/latest259.html ανόητοι??
Το κάθε άλλο.......
Με βγάζουν και αγανακτισμένο πολιτη..........

Όχι φίλε ,η μου δεν είμαι αγανακτισμένος με κάποιον που κάνει καλά τη δουλεία του πράγμα σπάνιο,είμαι αγανακτισμένος με την ηλιθιότητα του κάθε ψευτοδημοσιοκαφρου,που κάνει τη τρίχα τριχιά για ευτελείς προσωπικούς του λόγους

4 σχόλια:

skaros είπε...

Άστα αυτά... αγανακτισμένος πολίτης είσαι. Δεν μπορεί να κάνει λάθος η εν λόγω ηλεκτρονική εφημερίδα και η γνωστή δημοσιογράφος της... Και πολλά σούρτα-φέρτα βλέπω με την εξουσία. Την τοπική έστω, αλλά με την εξουσία πάντως.

g vrettos είπε...

Aγαπητε φιλε, κοντοχωριανε και παρολιγο συντροφε,η δημοκρατια μου δεν σηκωνει διαγραφες σχολιον......
Για αυτο σου απαντω,δεν πιστευω οτι ειναι δημοσιογραφος η παραπανω,κακιστρο μου μοιαζει με πολλες ακαλυπτες επιταγες αλλα για να γεμισει το μαγαζακι,βλεπεις ποσα μπανερ εβαλε;Για αυτους που τα σκανε κουβεντα για αυτους που
δεν κανουν χατιρια λασπη και δηλητιριο.
Αλλα πρεπει να σου υπενθυμισω οτι τα σουρτα φερτα με την εξουσια εστω και τη τοπικη,ειναι αναγκαια στους ταξικους αγωνες, στη κοινωνια μας,φτανει να μην καπελωνεις κανενα.Εγω εμαθα οτι καποιοι θεωριτικοι του Καρλ χριστικανε επιτροποι.Στο τοπικο μανδρι της εκκλησιας,αληθεια τωρα που πηρε ο ανεμος τη ψυχη φοβομαστε για τα κοκαλα;;
Η ειναι το περασμα του χρονου που μεγαλωνει την ανασφαλεια;;;;
Αληθεια ποιος ητανε ο μπαρμπας που δηλωνε κουμουνιστης,αλλα ηθελε και το βασιλια του;;;;

skaros είπε...

«Αυτά που γράφει ο Χριστός
μες τη γραφή τη θεία
αυτά τα λέει και ο Μαρξ
με τη λαοκρατία...»

έλεγε παλιότερα κάποιος, που ταύτιζε, συναισθηματικά έστω, την ιδεολογία του με τα όποια θρησκευτικά του αισθήματα. Δεν συμφωνώ βέβαια. Άλλη η αφετηρία η δικιά μου και η ενασχόλησή μου με τα των εκκλησιαστικών μνημείων του τόπου μας, τα οποία θεωρώ και μνημεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, και οπωσδήποτε όχι η μεταθανάτιος αγωνία και η κατάκτηση μιας θέσης στον ιδεαλιστικό παράδεισο που διακηρύσσει η θρησκεία και η εκκλησία δια των επισήμων εκπροσώπων της...

g vrettos είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=04spji-sirs

Yπεκφυγες......