Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Σήμερα δεν θα γράψω τιποτα

Σκεφτόμουνα να γράψω κάτι αλλά δεν θα γράψω ούτε λέξη.

Για να αρχίσω να γράφω θα πρέπει να σχηματίσω λέξεις μπλέκοντας σύμφωνα και φωνήεντα με άπειρους κανόνες γραμματικής και δεν έχω καμία όρεξη να το κάνω. Δεν γράφω ούτε λέξη. Τίποτα δεν θα γράψω. Δεν έχει νόημα, γιατί να γράψω κάτι;
Μα εδώ που τα λέμε δεν μου έρχεται και τίποτα το ιδιαίτερο στο μυαλό για να γράψω. Όχι, όχι, δεν θα γράψω τίποτα. Όρεξη είχα τώρα να σκέφτομαι πρόσωπα και καταστάσεις και να κάθομαι να αναπτύσσω παραγράφους και νοήματα.Σήμερα νιώθω επαναστάτης του κορμιού μου. Καταπιέζω την συγγραφική μου στέρηση με νοητική μεθαδόνη και αντιστέκομαι στο πληκτρολογιο που με κοιτά σαν πόρνη με ανοιχτά πόδια πάνω στο γραφείο.Όχι φίλε, αυτά δεν είναι για μένα. Δεν γουστάρω απόψε να αποτυπώσω ούτε λέξη. Σήμερα όμως όλα όσα έχω μάθει δεν με βοηθάνε γιατί δεν μπορώ να διώξω από πάνω μου αυτή την βαρεμάρα. Μόνο που σκέφτομαι ότι θα πρέπει να κάτσω κάπου και να κάνω μια διαδικασία για κάποια ώρα, νιώθω την κούραση !Όχι, δεν θα γράψω ούτε λέξη. Θα σταματήσω αυτή την στιγμή γιατί δεν νομίζω ότι έχω κάτι να πω. Το μόνο που θέλω είναι να μην γράψω ούτε λέξη απόψε. Σαν κάτι μαλάκες που κοροϊδεύω θα γίνω;
Μην ανακυκλώνομαι και λέω τα ίδια και τα ίδια, νομίζω το πιάσατε το νόημα. Απλά δεν θέλω να γράψω απόψε, δεν έχω όρεξη, δεν έχω διάθεση και έχω πείσει τον εαυτό μου ότι μπορώ να τα καταφέρω να μην γράψω τίποτα. Κι όταν λέμε τίποτα εννοούμε τίποτα. Ούτε λέξη! Και ξέρετε κάτι; Νομίζω ότι τα κατάφερα. Ε;






3 σχόλια:

skaros είπε...

Μάλλον... όχι. Δεν τα κατάφερες δηλαδή. Έγραψες περισσότερα από κάθε άλλη φορά :) Ο καθένας πάντως νιώθει πολλές φορές αυτόν τον πειρασμό... και τελικά υποκύπτει.

foteinisou είπε...

Τα κατάφερες πολύ καλά,μπορώ να πω με Βεβαιότητα...
Όσο Βέβαιη είμαι κι εγώ ότι δε θα γράψω σχόλιο για αυτό το καταπληκτικό σκεπτικό!!!
Καλό βράδυ σύντροφε στη Βεβαιότητα!

Από τη χώρα της Σιγουριάς...
..πολλούς χαιρετισμούς!!

g vrettos είπε...

@Σκαρος τελικα ειμαστε θυματα των πειρασμον μας??
@Φωτεινη το μονο βεβαιο,αυτην την εποχη ειναι η αβεβαιοτητα,του αυριο.Τα παντα στη κενο νια μας κανουν βηματα προς τα πισω.
Να εχεις μια υπεροχη μερα στη χωρα της σιγουριας.