Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

goody s




"Είχα σταματήσει στα Goody's της Εθνικής καθώς γύριζα από ταξίδι. Πήγα τρέχοντας στην τουαλέτα (κρατούσα την ανάγκη μου για πάνω από δύο ώρες ).
Βλέποντας ότι η πρώτη χέστρα ήταν κατειλλημένη, μπήκα στη δεύτερη.
Ενώ έχω ξεκουμπώσει και κατεβάσει βιαστικά τα παντελόνια, ακούω γεμάτος έκπληξη τον διπλανό μου να λέει : "Ει, φίλε πως είσαι?"
Μου φάνηκε αρκετά περιέργο αλλά θεώρησα αγένεια να μην απαντήσω :
"¨Εεεε, μια χαρά φίλε μου.Δόξα τω Θεώ!"
Ο άλλος συνέχισε : " Και τι κάνεις τώρα δικέ μου?"
Έλα Χριστέ και Παναγία, σκέφτηκα.Κουβέντα θα ανοίξουμε τώρα στην τουαλέτα? Αλλά από την άλλη, δεν ήταν και τόσο κακό.Απλά είχα πέσει σε έναν υπερβολικά φιλικό και φλύαρο ταξιδιώτη.
Έτσι, ξανααπάντησα : "Ε, ότι και εσύ φιλαράκο μου.Ταξιδεύω.Για Αθήνα."
Τότε ο τύπος μου πετάει τη βόμβα : "Τι θα έλεγες να έρθω από κεί?"
Κατάλαβα ότι είχα πέσει σε μούρλιακα ή ανώμαλο.
Έπρεπε να τον χειριστώ με λεπτότητα, οπότε του απαντώ :
"Εεεε, ξέρεις φιλαράκο, είμαι λίγο απασχολημένος τώρα ." και προσθέτοντας λίγο χιούμορ συνεχίζω " άσε που βρωμάει αφάνταστα εδώ,χα χα".

Και τότε ρε παιδιά ακούω το πιο ντροπιαστικό πράγμα που έχω ακούσει στη ζωή μου : "Κλείσε λίγο ρε Φώτη!Θα σε πάρω ξανά! Είναι ένας μαλάκας εδώ που απαντάει τόση ώρα σε αυτά που σου λέω ! " .. ..................................................."
Παλιό ανεκδοτο, αλλά καλό για ξεκίνημα

Δεν υπάρχουν σχόλια: