Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Η ομηρία συνεχίζεται cosmoline μακριααααααααααα απατεώνες






Οι απατεώνες που μου συστήθηκαν σα θυγατρική του ΟΤΕ,και με παγίδεψαν σε ένα φαύλο κύκλο,δέχτηκα την εγγραφή μου μόνο και μόνο γιατί μου είπαν ότι είναι του θυγατρική ΟΤΕ.
Κάτι που αποδείχτηκε ψέματα ,από της 21 Μαιου ζήτησα μεταφορά της γραμμής μου πίσω στον ΟΤΕ,φυσικά και δεν έγινε ποτέ.
Έχοντας μιλήσει με όλους τους τηλεφωνητές,Σταυρόπουλος,Ρούσου,Τσουτσουβλή,Μαυράκι,
καί αρκετούς άλλους που τώρα ξεχνώ,χωρίς να βγάλω ποτέ καμία άκρη.
Μέχρι που μια ημέρα βγηκε το μαγικο ονομα της προισταμενης τους,μυστικο 7σφραγιστο.
H κυρία Γαλανάκη,φύγαμε από τα γκόλτεν μπους και πέσαμε στα γκολτεν γκερλς, άφησα το τηλεφωνο μου,
φυσικά η προϊστάμενος ποτε δεν καταδέχτηκε να ασχοληθεί με το θέμα ,παρότι είχα κάνει κρούση άπειρες φορές

COSMOLINE,ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

2 σχόλια:

Mary Ka είπε...

Ερευνα αγοράς στο διαδίκτυο και στον κόσμο για την εμπειρία του.
Πάντως έχει ένα θέμα το ιστολόγιο, δεν φορτώνει η σελίδα, εδώ και καιρό, σήμερα πρώτη μέρα που φόρτωσε.

g vrettos είπε...

Αυτό είναι σίγουρο ,μα ειναι στιγμές που σε πιάνουν και Κώτσο,τα τσακάλια.
Πάντως 4 βδομάδες χωρίς νέτ ήταν βασανιστίκες,μιά απέραντι μουγγαμαρα.
Μου το εχουν ξαναπει φταινε τα μπανερακια που το αργουν,αλλα και αυτα μετα απο τοσο χρονο,εγιναν τα μπιμπελο στη σερβαντα μου.