Παρασκευή 15 Αυγούστου 2008

Διοδια Κορινθου




Παραμονή της Παναγίας ,γυρνώντας από ένα ταξίδι στην Αθήνα πέφτω στα διόδια της Κορίνθου σε μια ατέλειωτη ουρά ,παλεύοντας με της σφήνες από τους νεοέλληνες που ήθελαν ντε και καλά να μπουν πρώτοι τελικά φτάνω να πληρώσω.

Δίνω τα δυο ευροπουλα και περιμένω την απόδειξη, τίποτα, η χοντρή στο γκισέ μου φωνάζει φύγε, φύγε, έχει ουρά.

Ε γω επιμένω για το χαρτάκι, για κακή μου τύχη είναι δεξιά μου ένας αστυνομικός που μοιράζει φυλλάδια, όταν του λέω ότι η χοντρή με κλέβει, μου λέει, καλά δεν βλέπεις έχει ουρά,φύγε

Έφυγα

Στο δρόμο σκεφτόμουν πόσα δίφραγκα μοίρασαν η χοντρή με το <<οργανο>>

Πολλά τα λεφτά,

όταν το συζήτησα με κάποιους που παίρνανε συχνά, μου είπαν είναι κανόνας αυτές της μέρες, της καθημερινές το κόλπο γίνεται αλλιώς, περνάς δίνεις μισό ,

η ενα ευρό ,λες πως δεν θέλεις χαρτάκι, και εφυγες, όλα καλά και ωραία.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

"Όμορφος κόσμος ηθικός αγγελικά πλασμένος". Εμ τι νομίζεις. Είμαστε πρωταθλητές στη διαφθορά. Κράτος και πολίτες αλληλοκλέβονται σαν κακοί συνεταίροι. Γενικά το σύστημά τους έχει αρχίσει να βρωμάει από καιρό σαν μπαγιάτικο ψάρι, από το κεφάλι μέχρι με την ουρά. Μια σπρωξιά θέλει να πάει στον αγύριστο. Στο χέρι μας είναι, αρκεί να συνειδητοποιήσουμε τη δύναμή μας.